Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H. Pe de alta parte, legenda spune ca aceasta sarbatoare a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea. Pentru ca barbatii familisti refuzau sa se inroleze in armata, imparatul a interzis casatoriile. Un singur om a reusit sa treaca peste aceasta lege si sa-i ajute pe crestini sa se casatoreasca. Acesta era un preot pe nume Valentin care, la un moment dat, a fost descoperit si intemnitat. In inchisoare, s-a indragostit de fiica unui gardian, careia ii trimitea zilnic scrisori de dragoste. El a fost executat pe 14 februarie si, de atunci, aceasta zi s-a transformat in ziua Sfantului Valentin.
 
Recomandari Sms-uri scurte de Sf. Valentin | Declaratii de Dragoste | Dragobetele | Mesaje si Statusuri |
 

60 de Sms-uri Scurte de Dragoste Amuzante

Sms-uri Scurte de Dragoste Amuzante


  1. Esti periculos de frumoasa. De aceea vreau sa te inchid pe viata in inima mea, ca sa nu mai faci si alte victime…
  2. Chiar daca inima mea ar fi de gheata, tu ai reusi sa o topesti cu farmecul zambetului tau.
  3. Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?
  4. Nu cred ce spun altii despre tine. Mai degraba as vrea sa vad si eu de ce esti atat de speciala…
  5. O fapta face cat o mie de vorbe. Asa ca sa lasam vorbele si sa trecem mai bine la fapte…
  6. Sunt o victima a zambetului tau, a privirii tale care m-a fascinat. Sunt ametit de atata iubire… esti ca un drog pentru mine. Simt ca intru in sevraj daca nu te vad cat de curand…
  7. Sunt intr-o clinica de dezintoxicare a dependentilor de SMS-uri. Orice mesaj de incurajare e binevenit.
  8. Acesta este un Mesaj Norocos. Trimite-l la 7 prieteni si o dorinta de-a ta se va indeplini.
  9. Am gasit mesajul tau printre cele 123 primite astazi. Crezi ca e vorba de destin?
  10. Zambetul este contagios. Cineva mi-a zambit azi, si am zambit si eu. Acum ti-am transmis tie zambetul prin acest sms. Cine urmeaza?
  11. Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume… Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.
  12. Noi fetele suntem ca telefoanele. Ne place sa fim tinute pe palma si sa ni se vorbeasca , dar daca apesi pe butonul gresit, ne deconectam.
  13. Cineva spunea despre tine ca saruti groaznic si ca in dragoste te descurci la fel de prost. Nu vrei sa-mi demonstrezi contrariul?
  14. Ce inseamna sarutul: pe mana = te ador; pe obraz = sa fim prieteni; pe gat = te doresc; pe buze = te iubesc; oriunde altundeva… sa nu ne lasam dusi de val!
  15. Voi barbatii sunteti ca si calculatoarele: fara control daca v-ati incins, plini de informatii cu care nu stiti ce sa faceti si imediat ce alegi unul, pe piata apare un model mai bun.
  16. Voi femeile sunteti ca si calculatoarele: nimeni nu va intelege intr-adevar, toate greselile sunt salvate in memorie si toti banii se duc pentru accesorii pentru voi.
  17. Fetele sunt ca domeniile pe Internet. Cele mai interesante sunt deja luate.
  18. Love is like: Nokia-connecting people, Samsung-everyone is invited, Nike-just do it!, Pepsi-ask for more, and like YOU – too good to be true!
  19. Cand te simti mic, nefolositor, deprimat si crezi ca nu esti bun de nimic, gandeste-te ca cel putin odata in viata ta ai fost cel mai tare si mai rapid din grupul tau: atunci cand erai spermatozoid!!!
  20. Pentru un sarut tasteaza 1, pentru o imbratisare tasteaza 2, pentru clipe de neuitat tasteaza 3, iar pentru toate astea.. .tasteaza numarul meu.
  21. Ma tot gandesc de ce nu-mi trimiti un SMS. Posibile variante: a) esti ocupata b) esti obosita c) esti bolnava d) vrei sa ma faci sa iti simt lipsa.
  22. Iubito, esti amuzanta, buna, calda si iubitoare… si faptul ca – pe langa toate astea – esti si atat de frumoasa e ca un bonus…
  23. In lume traiesc 7 miliarde de oameni si, dintre toti, singurul cu care vreau sa fiu esti tu…
  24. Am fost sceptic la inceput, dar tu m-ai facut sa cred ca ingerii exista. Cum te-ai simtit cand Dumnezeu ti-a luat aripile si te-a trimis pe pamant?
  25. Daca trenul ar zbura, as veni te-as saruta. Dar trenul merge pe sine, Si nu pot veni la tine!
  26. De-as fi un puisor in patul tau sa ma strecor, cu un sarut sa te trezesc, apoi incet sa te iubesc...bland si dulce sa-ti soptesc ce mult te iubesc!
  27. De la un bip ajungi la o intilnire, de la o intilnire ajungi la un sarut, de la un sarut la o noapte de dragoste, ce zici imi dai un bip?
  28. Daca imi pierd buzele,te sarut cu ochii,daca imi pierd ochii te sarut cu inima iar daca imi pierd inima sigur o gasesc la tine. Te iubesc
  29. Mi-e dor si dorul meu te cheama cu cel mai patimas fior! Revin-o tu, si-apoi destrama din sufletu-mi atata dor!
  30. Te sarut in vis,te sarut in scris,te sarut in gand,dar pe buze cand?
  31. Ursuletul meu de plus te invit sa facem dus sub cearsaf sa ne jucam, ce zici puiu` incercam?
  32. Sunt aici....aici...nu ma vezi????cum nu...uita-te mai atent...sunt langa tine...sunt in tine...m-ai gasit???sunt in inima ta...akam vezi...sunt iubirea ta...
  33. Luna, stelele-mi zambesc, eu pe tine te iubesc! Daca simti si tu la fel da-mi acuma un apel!
  34. O Bomboana ii spune unei ciocolate: `Doamne ce dulci suntem`, iar ciocolata ii spune: `Noi dulci???!!! S-o vezi pe tipa care citeste acest mesaj!`
  35. As dori din piept sa scot inima cu dor cu tot ca s-o pun in pieptul tau, ca sa simti ce simt si eu! As dori sa raman mut vocea ta sa o-mprumut ca sa spui ce spun si eu TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU.
  36. Daca ai fi o lacrima in ochii mei nu as plange niciodata. Si chiar daca as face-o as lasa lacrimile sa coboare adanc in inima mea ca sa vezi cat de mult TE IUBESC.
  37. Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus... te-as iubi!!
  38. Mi-as dori sa fiu raza de soare sa te pot privi mereu in ochi sa fiu o picatura de ploaie care sa cada pe buzele tale sa te pot saruta macar pentru o clipa si apoi sa ma preling pe coarda sensibila a inimii care se numeste DRAGOSTE! TE IUBESC!
  39. Te crezi buricul pamantului crezi ca numai tu contezi? Daca raspunzi da inseamna ca stii ca te iubesc.
  40. Dimineata nu mananc, ma gandesc la tine, la amiaza nu pot manca, ma gandesc la tine, seara nu pot manca, ma gandesc la tine, iar noaptea nu pot dormi mi-e foame!
  41. Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pt ca altfel m-as fi topit deja.
  42. Daca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva ...sper ca esti bine.
  43. Ce sa scriu?...nu incap decat 160 de caractere...oare de cate ori pot scrie TE IUBESC ?
  44. M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!
  45. Sunt 6 bilioane de oameni in lumea asta. Nu stiu de ce-ti dau mesaje. Poate pt ca 5.999.999.999..de oameni nu te pot inlocui!
  46. Picioarele tale sunt obosite? Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua....
  47. Vata de zahar? NU...Sirop de capsuni? NU...Ciocolata? NU...Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!
  48. Sunt un politist si te arestez pt ca esti tu. E ilegal sa fii atat de frumoasa si sexy. Sentinta este inchisoare pe viata in inima mea .
  49. Pentru lume tu esti cineva pentru cineva tu esti lumea! Cu multa dragoste, Cineva .
  50. Iarta-mi ochii pentru ca te admira, mi-ai furat inima te-am vazut eu, fa-ma ciudat sau nebun, dar de cate ori inima-mi bate numele tau eu il rostesc!
  51. 160 de caractere nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi.
  52. Vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!
  53. Iti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor (tine telefonul lipit de buze): TTZZOOCC!
  54. Telefonul meu functioneaza cu dragoste. De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.
  55. Nu plange ca s-a terminat, ci zambeste ca s-a intamplat!
  56. Inima unui indragostit e ca o usa se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.
  57. Linie. Punct. Linie punct punct punct linie. Punct punct. Punct punct linie. Linie punct punct punct. Punct. Punct punct punct. Linie punct linie punct. Adica te iubesc .
  58. Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi ci sunt cum sunt cand ma visezi. Deci dormi mai mult ca sa visezi sa vezi cum sunt cand nu ma vezi .
  59. Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.
  60. In rai fara tine e moarte, e gheata Si in iad linga tine e bine, e viata!
RECOMANDARI :