Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H. Pe de alta parte, legenda spune ca aceasta sarbatoare a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea. Pentru ca barbatii familisti refuzau sa se inroleze in armata, imparatul a interzis casatoriile. Un singur om a reusit sa treaca peste aceasta lege si sa-i ajute pe crestini sa se casatoreasca. Acesta era un preot pe nume Valentin care, la un moment dat, a fost descoperit si intemnitat. In inchisoare, s-a indragostit de fiica unui gardian, careia ii trimitea zilnic scrisori de dragoste. El a fost executat pe 14 februarie si, de atunci, aceasta zi s-a transformat in ziua Sfantului Valentin.
 
Recomandari Sms-uri scurte de Sf. Valentin | Declaratii de Dragoste | Dragobetele | Mesaje si Statusuri |
 

Mesaje de Sfantul Valentin

Mesaje de Sfantul Valentin



De Sfantul Valentin as fi vrut sa-ti spun de ce te iubesc, dar ceea ce simt pentru tine nu poate fi descris in cuvinte. Cuvintele par ca nu surprind toate subtilitatile si nuantele sentimentelor mele. Poate ca te iubesc pentru felul tau de a fi, atat de deschis si de zambitor, incat e imposibil ca cineva sa nu iubeasca. Poate te iubesc pentru natura ta misterioasa si secreta pe care mi-o arati doar mie, sau poate pentru ca esti cateodata timid si pari atat de neajutorat, incat as vrea sa-mi petrec viata protejandu-te. Poate ca te iubesc pentru toate astea sau sunt alte lucruri de care nu-mi dau seama, dar stiu ca pur si simplu te iubesc.
Cu multa dragoste de Ziua indragostitilor.


Natura ne-a binecuvantat ...
Impreuna i-am furat soarelui o raza si ne-am facut cunune de fericire. Eu i-am rapit marii o lacrima si am daruit-o pamantului ca sa te aduca inapoi, in zilele cand erai departe de mine. Am schimbat soapte cu iarna, ce tocmai a plecat, ca sa nu ne inghete iubirea. Am cazut in genunchi in fata rasaritului si l-am implorat sa mai stea in inimile noastre. Astazi, in sarbatoarea iubirii, toate minunile sunt alaturi de noi caci natura ne-a binecuvantat cu puritate, iar iubirea mea este mai sincera decat roua diminetii! Te iubesc!

Nu stiu cine sunt eu fara tine ...
Nu stiu ce-i noaptea sau ziua, nu stiu ce-i lumea fara chipul tau chiar daca sunt atatea pe lume, nu stiu cine sunt eu sau ce legatura mai am cu lumea daca tu nu ai fi langa mine, nu stiu cine poate sa imi spuna te iubesc sau sa ma alinte ca tine, caci tot ce vad in jur e tristete si nepasare, atunci cand apari tu senin sunt eu si viu si plin de a te iubi, pe tine, cea mai iubita pamanteanca...


 Ziua Indragostitilor se apropie
Acum ca Ziua Indragostitilor se apropie si parca atmosfera se schimba, devine mai plina de iubire si de intelegere, stau sa ma gandesc la zilele de Sfantul Valentin petrecute impreuna cu tine. Poate nu am avut mereu inspiratie sa-ti iau cadoul pe care il voiai, dar anul acesta l-am gasit. Sper sa-ti placa si sa-ti fie drag, pentru ca in el am inchis o parte din inima mea, o marturie a dragostei imense pe care ti-o port si care pare sa se intregeasca in fiecare zi. In el se afla lucrurile pe care as vrea sa ti le spun in fiecare zi si parca nu reusesc. Vreau sa stii ca te iubesc si ca esti o inspiratie pentru mine: ma inspiri sa fiu o persoana mai buna in fiecare zi.



Tu esti ingerasul meu pazitor
Fiecare noapte devenea tot mai infricosatoare, lupi care urlau la luna, bufnitele care ma priveau cu ura si inca un lucru nu stiu ce era tot timpul ma privea. Dar de cand ai aparut tu, iubirea vieti mele, totul s-a schimbat. Dar inca nu mi-am dat seama ce era acea fiinta care ma privea, cred ca erai tu, iubirea vieti mele. De cand ai aparut, tu m-ai vegheat si m-ai aparat in toate acele nopti. Tot timpul ai fost departe, dar totusi atat de aproape! Vreau sa stii ca inima mea iti apartine pentru totdeauna. Te iubesc ...tu esti ingerasul meu pazitor!


Inima mea este langa inima ta
Stii ca te iubesc mai mult ca viata mea. Cand te-am cunoscut, nu credeam ca o sa se intample ceva intre noi, dar Dumnezeu a vrut ca noi doi sa fim impreuna si sa ne iubim asa cum nu a mai iubit nimeni niciodata. Chiar daca nu sunt alaturi de tine, inima mea este langa inima ta si bat amandoua in acelasi ritm. Voi fi mereu cu inima si sufletul langa tine. Imi e dor de tine, puiut. Va veni si ziua in care voi fi langa tine si nu te voi mai parasi niciodata. Daca a vrut Dumnezeu ca noi sa fim impreuna, asa va fi. Chiar daca nu suntem tot timpul impreuna, dragostea ce ne leaga nu va muri niciodata. Te iubesc mult, iubire!


 Valentine's Day in fiecare zi
Cu toate ca pentru noi fiecare zi petrecuta impreuna reprezinta un "Valentine's Day" datorita imensei iubiri pe care ne-o purtam, profit totusi de aceasta sarbatoare pentru a-ti reaminti ca te iubesc enorm, te iubesc din tot sufletul, te iubesc acum si TE VOI IUBI pentru totdeauna...

 Be my Valentine
Vreau ca tu sa fii Valentinul meu. Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca! Alaturi de tine inima mea are aripi, sufletul meu este un foc de artificii, visele mele devin realitate! Fii cu mine, caci numai alaturi de tine simt ca pot respira!


Alte Recomandari :
Dragobetele, Ziua Indragostitilor la romani
Declaratii de dragoste – Declaratii de iubire pentru orice ocazie
Mesaje Statusuri si Citate