Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H. Pe de alta parte, legenda spune ca aceasta sarbatoare a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea. Pentru ca barbatii familisti refuzau sa se inroleze in armata, imparatul a interzis casatoriile. Un singur om a reusit sa treaca peste aceasta lege si sa-i ajute pe crestini sa se casatoreasca. Acesta era un preot pe nume Valentin care, la un moment dat, a fost descoperit si intemnitat. In inchisoare, s-a indragostit de fiica unui gardian, careia ii trimitea zilnic scrisori de dragoste. El a fost executat pe 14 februarie si, de atunci, aceasta zi s-a transformat in ziua Sfantului Valentin.
 
Recomandari Sms-uri scurte de Sf. Valentin | Declaratii de Dragoste | Dragobetele | Mesaje si Statusuri |
 

Versuri - Poezii pentru Ziua Indragostitilor

Versuri si  Poezii pentru Ziua Indragostitilor


Iubirea

impreuna vreau sa fim
pentruca noi doi ne iubim
te iubesc mai mult ca pe oricine
te iubesc si toata lume stie
esti frumoasa ca si luna
te voi iubi intotdeauna
iubirea este un sentiment
nu se vindeca cu nici un medicament
de aceea ne iubim
impreuna vrem sa fim


Stii?

Marea as umple-o
Daca as aduna
Toate lacrimile mele.
As umple cea mai mare groapa
Cu suferinta mea
Cuculbeul mi se pare prea colorat
Florile prea parfumate
Fatza de viata mea
Viata mea gri
Aproape intunecata cateodata
Am putina culoare
e iubirea mea
Iubirea mea pentru tine
inima mea
Vrea sa fie langa a ta
Si stii cum zici tu iubire,
Inimii nu-i poti comanda?
Ea face ce vrea din tine
Oricat ai vrea sa nu lasi asta
Oare tiam spus?
Te iubesc azi mai mult decat ieri
Ti-as darui totul
Viata
Daca mi-ai cere-o
Totul?
Tu mi-ai oferi la fel?
Sau ai lasa tot asa viata mea
Gri?
Orice ai face sa stii
Ca te iubesc
Te ador
Te astept!


Te iubesc din toata inima

Te iubesc din toata inima,
Este ca o dragoste scapata de sub control,
Asa ca aminteste-ti atunci cand ochii tai ma intalnesc
Ca te iubesc din toata inima
Si am daruit intreaga mea fiinta sufletului tau
De la bun inceput!


Tot ceea ce vad esti tu!

Tot ceea ce vad esti tu.
Am obosit de atata plans,
Si am terminat sa incerc
Sa-mi aduc aminte toate acestea despre tine
Dar atunci cand inchid ochii
Te vad pe tine.
Toata dragostea pe care ti-o trimit
Amintirile pe care nu vreau sa le vand
Stiu ca exista un sfarsit
La povestea pe care ti-o voi spune.
Visez doar la dragostea ta
Si la fericirile din viata
Incerc sa nu ma mai gandesc la tine
Dar atunci cand inchid ochii
Te vad pe tine!

Trandafirii rosii

Trandafirii rosii soptesc pasiunea,
Si trandafirii albi sunt adierea dragostei.
Trandafirul rosu este ca un somn
Iar trandafirii albi sunt ca porumbeii.
Dar eu iti trimit un boboc de trandafir alb-crem
Cu roua pe petale.
Pentru iubirea care este pura si dulce
Si pe care doresc sa o sarut tandru pe buze.


Viata si Iubire

Fiecare dintre noi a trebuit sa treaca prin viata
Poate fericiti sau nefericiti
Tanjind dupa un adevar pe care nu l'am vazut niciodata
Iubirea este dincolo de acest vis
Sunt aseamenea rasaritului de soare peste o lume impietrita
Putem sti putin despre aceasta calatorie
Cu exceptia "miracolelor" care pot interveni
Nu exista alta cale de a da decat prin iubire
Libertatea noastra de a ne darui altuia
Dragostea este o dulce iluzie ce se naste din lumina razelor de luna..
Caldura pamantului si lacrimile norilor..
E o adiere de vant cu nuanta, un raset de frunze..
Un cantec care rasuna.. un drum anume.. care te poarta in visele cele mai profunde.
Fiecare gand al meu catre tine.. se va lasa usor din mine..
Va pleca in zari si va lasa in urma un soare ce-o s-apuna..
Si poate tu ma vei uita caci visul trecator a fost..,
Dar tot ce-am spus e-adevarat..
Dragostea este o iluzie optica ce duce la orbire,
O multitudine de calitati si chiar defecte inbalsamate intr-un trup cu umbre si oglindiri irezistibile.
Dragostea poate fi TOTUL sau NIMIC...
Ma uit la tine si atunci sentimentele mele incep sa straluceasca
De la tine am invatat de departe mai mult decat simple cuvine
Tu esti cartea care intr'o zi va fi a mea
Cu gandul mi te-aduc mereu mai aproape
Si gandul asta-mi poarta pasii pe drum
Am sa iti spun si acum cat imi esti de drag si ca nimeni niciodata ca tine nu poate fi
E aiurea stiu pt ca totul ne desparte: distanta, viata, oamenii, neaincrederea poate si "destinul"
Dar daca ai privi dincolo de fereastra camerei tale m-ai zari,
Pentru ca sunt totul ce este in jurul tau: sunt departarea, sunt apusul si rasaritul..
Sunt totul si, totusi,sunt nimic..
Ai ascultat vreodata ploaia?
Ai privit-o cum saruta pamantul, iar acesta ii raspunde la sarutari sorbindu-i picaturile marunte?
Ai vrut vreodata sa plangi, dar speriat ti-ai retras lacrimile inauntrul tau?
Iti trimit lacrimile mele pentru ca sufletul meu se ineaca in lacrimi;
Iti trimit sufletul meu pentru a-i da viata prin tine..
Poate viata mea a fost cruda cu mine, tu sa fii atat de departe si eu..sa te caut in disperare..
Vreau sa te vad, sa te sarut, sa fiu numai si numai a ta, nu pentru o clipa, ci pentru eternitate..
Noaptea trece, o muzica suava imi alina singuratatea..
Ce pot face? Nimic decat sa astept clipa vederii noastre, clipa in care voi fi fericita...
Am nevoie de iubire, am nevoie de o iubire sincera si reala..
M-am saturat de minciuni si inselatorii..
Vreau sa traiesc alaturi de tine clipe "magice"
Clipe de vis, clipe in doi, pe care nu cred ca as putea sa le descriu in cuvinte..
Stiu oamenii in viata vin si pleaca
Viata pleaca si ea ..dar n-o las sa treaca...


Din cauza ta lumea mea este completa

Din cauza ta
Lumea mea este completa.
Din cauza ta
Dragostea traieste in sufletul meu.
Din cauza ta
Am suras in ochi.
Din cauza ta
Nu imi mai este frica de sfarsit.
Tu esti stalpul meu de sustinere
Piatra mea de rezistenta,
Ce rezista peste trecerea timpului.
Dragostea mea pentru tine este pura,
Nemagrinita de timp si spatiu,
Ce se dezvolta mai puternic pe zi ce trece
In fata altarului voi spune cu voiosie “Da”
Pentru ca am de toate acum
Si toate acestea din cauza ta!



Vreau ca sa fiu in bratele tale pentru o eternitate


Sunetul vocii tale este asemenea unei melodii pentru urechile mele,
Atat de clar, dulce si moale.
Sarutul de pe buzele tale nu poate fi explicat cu ajutorul cuvintelor,
Care imi alunga grijile si durerea.
Alintul mainii tale imi sfarama coloana vertebrala,
Iar in fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca esti a mea.
In prezenta chipului tau toate temerile mele sunt alungate,
Tu esti singura pe care vreau sa o iubesc de-a lungul anilor.
Vreau ca sa fiu in bratele tale pentru o eternitate,
Zi de zi, atras de frumusetea si farmecul tau.


Visez ca te ating atunci cand esti departe,

Visez ca te ating atunci cand esti departe,
Visez la zambetul tau intaerga zi,
Imi aduc aminte de ziua in care
Ai aparut in viata mea,
Visez la ziua in care o sa-ti fiu sotie.
Visez la ziua in care nu pot dormi fara tine,
Visez la ziua in care o sa pot spune “Da, o fac”
Sa-ti fiu sotie,
Sa fim impreuna pentru o viata,
Este un vis pe care il am,
Pe care il am in fiecare noapte!

Vad dragostea ta pentru mine

Cand ma uit la ochii tai ma regasesc
Te vad atat de dulce, atat de grijulie
Te vad dand iubire si iertand
Vad dragostea ta pentru mine.



RECOMANDARI :
Mesaje de Sf. Valentin
Dragobetele, Ziua Indragostitilor la romani
Declaratii de dragoste – Declaratii de iubire pentru orice ocazie
Mesaje Statusuri si Citate