Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H. Pe de alta parte, legenda spune ca aceasta sarbatoare a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea. Pentru ca barbatii familisti refuzau sa se inroleze in armata, imparatul a interzis casatoriile. Un singur om a reusit sa treaca peste aceasta lege si sa-i ajute pe crestini sa se casatoreasca. Acesta era un preot pe nume Valentin care, la un moment dat, a fost descoperit si intemnitat. In inchisoare, s-a indragostit de fiica unui gardian, careia ii trimitea zilnic scrisori de dragoste. El a fost executat pe 14 februarie si, de atunci, aceasta zi s-a transformat in ziua Sfantului Valentin.
 
Recomandari Sms-uri scurte de Sf. Valentin | Declaratii de Dragoste | Dragobetele | Mesaje si Statusuri |
 

 Di San Valentino :  Frasi e SMS  Part 3 ( SMS-uri in italiana de Sf. Valentin )

Non capisco perche Cupido e il simbolo scelto per rappresentare S. Valentino. Quando penso a qualcosa di romantico, l'ultima cosa che mi viene in mente e un bimbo tappo e ciccione che mi punta un'arma addosso! :)))

Tu sei speciale e c'e un posto speciale nel mio cuore che solo tu puoi riempire. Ti ho amato fin dal primo momento e tu sai che ti amero per sempre. Buon San Valentino

Scusa se nn ti faccio gli auguri e il regalo.... ma solo xke nn aspetto ke sia il 14 febbraio x dirti quanto ti voglio bene..... nn ti considero ne il mio ragazzo ne il mio migliore amico.... sei semplicemente una persona speciale... nn dimenticarlo mai! Buon san valentino...

in un giorno in cui tutto puo sembrare scontato, se vuoi veramente capire quello che provo per te, ti bastera guardarni negli occhi e appoggiare una mano sul mio petto e capirai che quello che provo per te e vero AMORE.. BUON SAN VALENTINO AMORE MIO

In quanti modi di amo? Lasciami contare. Ti amo in tutta la profondita, la larghezza e l'altezza che la mia anima riesce a raggiungere. Elizabeth Barrett Browning Buon San Valentino, amore

Al mio Amore. Ci sono donne che a San Valentino non gradiscono fiori, cioccolatini o cenette a lume di candela. Ti avverto che non rientro in questa categoria!  :))

 Continua a leggere ( citeste mai departe )» Frasi per San Valentino

 

Recomandari : 

Mesaje Sms si Declaratii de dragoste in Italiana / Messaggi di amore

Mesaje Sms si Declaratii de dragoste in Italiana 2 / Messaggi di amore 2

Sms d` Amore ( Mesaje de iubire in Italiana )